You are from: United States, Go to our American website.

Projects Abroad

Betalen van deelnamekosten

Elke vrijwilliger betaalt kosten voor deelname, afhankelijk van het gekozen land, project en de verblijfsduur. Op deze pagina lees je hoe en wanneer we jouw betaling(en) verwachten.

Aanbetaling

Wanneer je een bestemming, project, startdatum en verblijfsduur hebt gekozen, kun je je gaan inschrijven via het online inschrijfformulier. Jouw aanmelding is compleet zodra jij het formulier hebt verzonden en we de aanbetaling van €295 hebben ontvangen. Dit bedrag kun je gewoon met een bankoverschrijving via internetbankieren betalen, maar ook via Credit Card of PayPal. Onze bankrekeninggegevens worden bij je aanmelding vermeld, en vind je daarnaast bij onze contactgegevens. Je krijgt van ons altijd een bevestiging wanneer we jouw aanbetaling hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat een betaling met bankoverschrijving enkele dagen kan duren, met name vanaf rekeningen buiten Nederland.

Totale deelnamekosten

De totale kosten voor deelname moeten uiterlijk 3 maanden voor vertrek betaald zijn via Credit Card, PayPal of bankoverschrijving. Dit mag je in termijnen betalen: elke betaling onder vermelding van de naam van de vrijwilliger wordt van zijn of haar totaalbedrag afgehaald. Indien je je korter dan 3 maanden voor vertrek inschrijft is het belangrijk dat de deelnamekosten zo snel mogelijk voldaan worden. Alle betalingen worden weergegeven op jouw factuur die je vindt op jouw gepersonaliseerde MyProjectsAbroad webpagina.

Kosten voor vliegticket

Wanneer je je inschrijft, kun je ervoor kiezen om vluchten via Projects Abroad te boeken. Hier rekenen we vaste richtprijzen voor (vaste prijs voor retourvlucht + variabele toeslag en belastingen). Je ontvangt van ons eerst een vluchtvoorstel met daarin een vluchtschema en de kosten. Wanneer je akkoord gaat en de helft van jouw openstaande bedrag overmaakt, worden de vluchten definitief geboekt. Is het korter dan 3 maanden voor vertrek, dan betaal je direct je totale openstaande bedrag. Wanneer je niet akkoord gaat, kun je een nieuw voorstel vragen of toch zelf de vluchten boeken.

Betaling van donaties en sponsors

Wanneer je geld inzamelt of donaties ontvangt via vrienden, familie of andere sponsors, kan dit op 3 manieren gedaan worden:

  1. Via je persoonlijke online fondsenwervingspagina. Elke vrijwilliger krijgt een gepersonaliseerde MyProjectsAbroad webspagina en kan hiermee zelf een fondsenwervingspagina aanmaken. Hier is een betalingsmodule aan gekoppeld zodat iedereen direct een donatie kan doen. Let op, deze donaties worden direct van jouw factuurbedrag afgetrokken. Wil je extra geld inzamelen voor jouw project, dan kan dat via de 2 volgende opties.
  2. Via de Projects Abroad Foundation. Er is een apart fonds opgezet waarmee donaties voor projecten in onze bestemmingen 100% bij de projecten terecht komen. Je krijgt bericht van Projects Abroad wanneer en hoe de donatie besteed is.
  3. Via je persoonlijke bankrekening: je kunt ook geld inzamelen op je persoonlijke bankrekening en dit zelf naar ons overmaken. Wanneer het om een extra bijdrage voor je project gaat, kun je met de lokale Projects Abroad medewerkers bespreken hoe je dit het beste ter plaatse kunt besteden.

Terugbetalingen

Wanneer je volgens onze voorwaarden recht hebt op een terugbetaling, dan doen we dit altijd zo snel mogelijk. Houd er wel rekening mee dat we geld alleen terugstorten op de rekening van waar wij het geld ontvangen hebben. Ook kunnen we naar een rekeningnummer niet méér terugstorten dan we van die rekening ontvangen hebben.

Jongerenreizen Campaign 2018

Vertel jouw vrienden over deze pagina:

Terug naar boven ▲